شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 17, 2024
تصاویر/ مراسم تجلیل از مساجد برتر اهل سنت آذربایجان غربی در پیرانشهر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: باید تلاش کنیم مسجدی که ما در آن خدمت می کنیم زمینه‌ای برای ترویج فرهنگ و موازین شرع و اسلام باشد و مسجد را بعنوان نقطه وحدت و همبستگی بین مسلمانان قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امروز در آئین گرامیداشت روز جهانی مساجد اهل سنت آذربایجان غربی که در مصلای امام خمینی(ره) پیرانشهر برگزار شد، اظهار داشت: باید تلاش کنیم مسجدی که ما در آن خدمت می کنیم زمینه‌ای برای ترویج فرهنگ و موازین شرع و اسلام باشد و مسجد را به عنوان نقطه وحدت و همبستگی بین مسلمانان قرار دهیم و مسجد محل عبادت و اطاعت خدای متعال است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی افزود: مساجد بخاطر اهمیت شأن از طرف بزرگان دین ما، به ویژه پیامبر اعظم همواره دارای ارزش هستند که بارها در احادیث ما به آن اشاره شده است.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: ما افتخار آن را داریم که به عنوان مبلغان دین در مساجد مشغول خدمت باشیم، این یک لطف الهی است که به همه ارزانی نشده است؛ لذا باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم که نصیب ما شده است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اضافه کرد: باید مسجد محور و محل وحدت امت اسلامی باشد و متاسفانه گاهاً بخاطر تخلف از فرموده های قرآن کار به جایی رسیده که در جلوی چشمان مسلمانان رژیم صهیونیستی با وقاحت تمام اقدام به نسل کشی می کند.

در پایان این مراسم با اهداء لوح یادبود از فعالیت های خادمان و روحانیون برتر مساجد اهل سنت استان آذربایجان غربی تجلیل شد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha